AllaHjärtansDag.

Idag hade jag bara en lektion som varje jävla torsdag, så tråkigt. Idag ska Jesper komma och han, jag, mamma och pappa ska äta flygande jakob som min älskling tycker om.
Alla hjärtansdag, borde den finnas.. en dag som denna, det händer ingenting speciellt.
När man sitter här och måste städa rummet för att ens pojkvän ska komma hem hit och gosa känns de värt det.
Jag har ju iofs inte städat rummet på ett halvår och de börjar bli dags kan man ju säga!

helgen kommer bli så kul.. jag hoppas på det iallafall, förfesten hos emma med bara tjejer, och sånna man tycker om med. Sen röjj på vita villan. Jävligt snällt att fixa fest jeppe. xD we love u longtime!



image6





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0