Min tuss

Jag känner att jag behöver skriva av mig lite, eftersom att ingen läser min vackra blogg så kan jag i princip skriva vad som helst här, vill bara säga att jag är så förtvivlad över det som har hänt dig. Du är en solstråle som aldrig vill missa någonting. Det har du bevisat nu, jag saknar dig, jag behöver dig, vi saknar dig och vi behöver dig. Du får fan inte lämna oss nu. Du är viktig för mig och allt vi har upplevt tillsammans vill jag fortsätta dela med någon och inte alls bara behålla själv. Du har alltid funnits där, och man känner sig trygg när du är med. Alla bara frågar vad som har hänt.. jag vet inte vad jag ska svara, jag vet inte alls allt och jag känner att det inte berör alla personer på denna jord. Folk som jag vet inte alls har något med dig och göra och jag vet att du inte alls skulle vilja att de lade sig i ditt liv frågar vad som har hänt med dig, min utväg är att bara kryssa och ignorera. Jag vill att detta ska vara en saga som jag såsmåning om vaknar upp ur att du kommer och frågar om man ska med ut, om man vill med på fest eller att du bara vill umgås att du ska komma där med ditt alltid lika glada ansikte som strålar och också kan driva en till vansinne! Jag tänker på dig hela tiden, och att du ska vara vid min sida ett bra tag till. Att allting går bra och att allting kan fortsätta där det gjorde ett kort pitstop. Du är mycket för oss alla, du är våran bästa vän. JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: Julie

NI ÄR BÄST BÄST <3<3

2009-09-29 @ 21:16:13
URL: http://juliejulio.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0